چگونه آیکون‌های خطی با رنگ‌های محدود درست کنیم!!!!
آموزشتلگرامتوئیتر

چگونه آیکون‌های خطی با رنگ‌های محدود درست کنیم!!!!

در این آموزش با هم یاد می‌گیریم که چطور چند آیکون خطی ساده با رنگ‌های محدود درست کنیم.

مرحله‌ی اول

برای شروع کار اول یک فایل جدید ایجاد کنید و با استفاده از ابزار Pen کار را شروع نمایید. اولین شکلی که طراحی می‌کنیم یک الماس است. ابتدا یک خط افقی بکشید. در ادامه یک خط کوچکتر با زاویه‌ی 45 درجه بکشید، سپس با همان زاویه آن را به سمت پایین جایی که مرکز خط اول قرار دارد بکشد. همین کار را برای طرف دیگر هم انجام دهید (برای اینکه زاویه دقیق باشد در هنگام کشیدن خط‌ها کلید Shift را نگه دارید.

آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

مرحله‌ی دوم

در مرحله‌ی دوم با کشیدن یک خط افقی، قسمت بالایی الماس را جدا کنید، سپس با کشیدن دو خط زاویه دار الماس را به سه قسمت تقسیم کنید. آنها را در یک گروه قرار دهید و ضخامت خط ها را به 3pts تغییر دهید.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

مرحله‌ی سوم

آیکون بعدی که طراحی می‌کنیم یک چتر است. با استفاده از ابزار Ellipse یک دایره بکشید، سپس با استفاده از ابزار Selection دایره‌ی کوچک کنار شکل را انتخاب کنید و با حرکت دادن آن دایره‌ی اصلی را نصف کنید. بعد از نصف کردن دایره، پنج دایره‌ی کوچک روی ضلع پایینی نیم دایره بکشید. با استفاده از ابزار Shape Builder و نگه داشتن کلید Alt قسمت‌های پایینی شکل را حذف کنید.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

مرحله‌ی چهارم

با استفاده از ابزار Pen خط‌های منحنی روی چتر را بکشید، سپس با استفاده از Line Segment یک خط کوچک در بالا و یک خط بلند در پایین چتر برای دسته بکشید.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

مرحله‌ی پنجم

برای درست کردن منحنی پایین دسته‌ی چتر با استفاده از ابزار Ellipse یک دایره بکشید. و با استفاده از ابزار Direct Selection نقطه‌ی بالایی دایره را انتخاب کنید و از را حذف کنید. سپس تمام اجزای چتر را در یک گروه قرار دهید.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

مرحله‌ی ششم

برای درست کردن آیکون مدرک با کشیدن یک مستطیل شروع می‌کنیم. با استفاده از ابزار Pen یک مثلث کوچک در پایین سمت چپ مستطیل بکشید. برای درست کردن شکل مهر یک دایره‌ی کوچک داخل مستطیل بکشید و با استفاده از افکت Zig zag آن را به شکل یک مهر دربیاورید.(Effect > Distort & Transform > Zig Zag) چند خط افقی به جای نوشته‌ها درست کنید.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

مرحله‌ی هفتم

برای درست کردن آیکون پیتزا یک دایره بکشید و با استفاده از ابزار Selection و گرفتن دایره‌ی کوچک یک برش روی دایره ایجاد کنید. سپس یک دایره در همان اندازه بکشید و این بار دایره را به اندازه‌ی برش دایره‌ی قبلی دربیاورید.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

مرحله‌ی هشتم

یک دایره‌ی کوچکتر بکشید و مانند دایره‌ی قبلی یک برش روی آن ایجاد کنید، برای قسمت بریده شده هم همین کار را انجام دهید. تعدادی دایره‌ی کوچک ایجاد کنید، همه اجزای آیکون پیتزا را در یک گروه قرار دهید و با استفاده از ابزار Shape Builder و نگه داشتن کلید Alt قسمت های بیرون زده را حذف کنید.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

درست کردن آیکن‌های رنگی

مرحله‌ی اول

برای درست کردن آیکون‌های رنگی ابتدا رنگ‌های مورد نظر را انتخاب کنید. حالا نوبت درست کردن آیکون مداد است، ابتدا یک مستطیل بکشید و با استفاده از ابزار Add Anchor Point در وسط ضلع بالایی مستطیل یک Anchor point ایجاد کرده و با ابزار Direct Selection آن را به سمت بالا بکشید تا به شکل نوک تیز در بیاید. حالا با همان ابزار قبلی تو زاویه‌ی پایینی را انتخاب کرده و با کشیدن دایره‌های کوچک ایجاد شده به سمت وسط مستطیل، قسمت پایینی را به شکل منحنی دربیاورید تا شکل ایجاد شده شبیه به مداد شود. حالا چند خط عمودی و افقی روی شکل اصلی مداد برای ایجاد جزئیات بیشتر بکشید.

شکل اصلی را انتخاب کنید، در قسمت Fill رنگ مورد نظر را قرار دهید وStroke را در حالت بی رنگ بگذارید. دقت کنید که خط‌هایی که برای جزئیات مداد کشیدید از قسمت اصلی بیرون زده باشند و مود آنها را در قسمت Transparency در حال Multiply قرار دهید.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

مرحله‌ی دوم

برای درست کردن سطل رنگ ابتدا یک مربع بکشید، سپس دو منحنی در بالا و پایین مربع قرار دهید. با استفاده از ابزار Add Anchor point در وسط ظلع بالایی مربع یک Anchor point ایجاد کنید، حالا با استفاده از Direct selection آن را انتخاب کنید و پاک کنید. منحنی و قسمت پایین مربع را انتخاب کنید و در پنل pathfinder کلید Unite را فشار دهید. حالا یک منحنی کوچکتر درست کنید و در قسمت Fill رنگ را تغییر دهید و قسمت Stroke را در حالت بی رنگ قرار دهید. برای کشیدن دسته‌ی سطل با استفاده از ابزار Pen یک خط گرد بکشید که و با استفاده از دو منحنی کوچکتر برای اتصال دسته به سطل استفاده کنید. یک منحنی پایین تر از دسته با رنگ بدنه ایجاد کنید . همه‌ی اجزا را در یک گروه قرار دهید.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

مرحله‌ی سوم

حالا نوبت کشیدن قلمو رسیده، برای شروع از دو مستطیل عمودی و افقی شروع می‌کنیم. قسمت پایینی مستطیل عمود را گرد می‌کنیم و یک منحنی کوچک داخل آن قرار می‌دهیم تا شکل دسته‌ی قلم کامل شود. یک مستطیل با عرض کم روی مستطیل افقی بکشید، حالا تعدادی مستطیل عمودی برای موهای قلم بکشید و بالای آنها را گرد کنید. برای نشان دادن رنگ روی قلم یک شکل با ابزار دلخواه خود ( اینجا از ابزار Pencil استفاده شده ) بکشید، رنگ آنرا تغییر دهید و در حالت Multiply قرار دهید.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

اضافه کردن رنگ به آیکون‌های قبلی

مرحله‌ی اول

اگر بخواهیم به چتری که قبلا درست کردیم کمی جزئیات اضافه کنیم، ابر و قطرات باران گزینه‌های خوبی هستند. قطره‌های باران دایره‌هایی هستند که Anchor point بالایی آنها به سمت بالا کشیده شده و ابرها را می توان با استفاده از دایره‌هایی که با استفاده از Unite با هم مخلوط شده‌اند درست کرد. در انتخاب رنگ دقت کنید و آنها را در حالت Multiply قرار دهید.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

مرحله‌ی دوم

برای نشان دادن درخشش الماس، یک دایره درست کنید، سپس با استفاده از افکت Zig Zag آن را یه شکل درخشش دربیاورید.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

مرحله‌ی دوم

برای اضافه کردن رنگ به مدرک، کافی است یک کپی از مهر و مثلث پایینی درست کنید و یک صفحه در پشت مدرک قرار دهید. ساده نگه داشتن آیکون در این نوع طراحی خطی لازم است.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

نتیجه‌ی نهایی

خب، حالا شما تعدادی آیکون خطی با رنگ‌های محدود درست کردید. با همین روش شما می‌توانید آیکون‌های زیادی از اجسامی که در اطرافتان هستند درست کنید، دقت داشته باشید که استفاده‌ی درست از رنگ‌ها و ساده نگه داشتن طرح یک نکته‌ی مهم برای این طراحی محسوب می‌‍شود.

 آموزش ایلوستریتور – آیکون خطی

منابع:

www.tutpad.com

سینا کشاورز
نویسنده:سینا کشاورزطراح و گرافیست ایموگراف

نظرات کاربران

نام:
ایمیل:
متن نظر:
  • چگونه یک منظره‌ی کوهستانی در Illustrator درست کنیم!-قسمت سوم
    آموزشچگونه یک منظره‌ی کوهستانی در Illustrator درست کنیم!-قسمت سوم

    در دو قسمت قبلی «پروژه‌ی درست کردن یک منظره‌ی کوهستانی در ایلوستریتور» درباره‌ی چگونگی کار با ابزارها برای درست کردن دریاچه و فضای سبز پشت آن توضیح دادیم. حالا نوبت درست کردن ادامه‌ی فضای سبز، جنگل و تپه‌های پشت آن است.

    برای درست کردن جنگل، ابتدا یک مستطیل در ابعاد 1030x40 px به رنگ #d0f341 برای قسمت زمین درست کنید، گوشه‌های آن را گرد کنید و آن را در پشت سنگ‌ها و بوته‌ها قرار دهید(Object> Arrange> Send to back).

    آموزش ایلوستریتور

    برای درست کردن جنگل به دو مدل درخت نیاز داریم: درختان مثلثی شکل و درختان گرد.
    برای درست کردن درختان مثلثی، ابتدا یک مستطیل به ابعاد 140 x 235 px به رنگ #dof341 درست کنید. با استفاده از ابزار Add Anchor Point در وسط خط بالایی مستطیل یک Anchor point اضافه کنید، حالا Anchor point های دو ضلع بالایی مستطیل را پاک کنید تا یک مثلث درست کنید.
    یک خط عمودی در وسط مثلث بکشید. مثلث و خط را انتخاب کنید و با استفاده از ابزار Divide از پنل Pathfinder مثلث را به دو قسمت تبدیل کنید. آن را از حالت گروه خارج کنید(Ctrl-Shift-G) و رنگ قسمت چپ مثلث را به #a2c430 تغییر دهید. حالا یک مثلث کوچک به رنگ #a2c430 درست کنید و چند کپی از آن را در قسمت راست مثلث بزرگ‌تر قرار دهید.

    آموزش ایلوستریتور

    برای درست کردن درخت‌های گرد ابتدا یک دایره به ابعاد 165 x 165 و رنگ #d0f341 درست کنید، مثل قسمت قبلی یک خط عمودی در وسط آن بکشید و با استفاده از Divide از پنل Pathfinder آن را به دو قسمت تبدیل کنید. رنگ قسمت چپ دایره را به #a2c430 تغییر دهید.
    حالا تعدادی مستطیل کوچک به رنگ #a2c430 که گوشه‌های آن گرد شده‌اند در قسمت راست دایره قرار دهید و برای درست کردن تنه‌ی درخت، یک مستطیل به رنگ #7a7462 بکشید و در پشت درخت قرار دهید.
    حالا هر دو مدل درخت را انتخاب کنید و در یک گروه قرار دهید، سپس با استفاده از دستور Object> Arrange> Send to back آن‌ها را در لایه‌ی پشتی قرار دهید.

    آموزش ایلوستریتور

    حالا زمان قرار دادن درختان برای درست کردن جنگل است. از آن‌ها چند کپی درست کنید و در پشت مثلث‌های کوچکی که قبلا درست کرده بودیم، قرار دهید. قسمت وسط تصویر را خالی نگه دارید تا تپه‌هایی که در مرحله‌ی بعدی درست می‌کنیم، مشخص باشند. اگر مطابق دستورات بالا عمل کرده باشید، تصویری مانند تصویر زیر درست کرده‌اید.

    آموزش ایلوستریتور

    درست کردن تپه‌ها

    به غیر از لایه‌ی Hills همه‌ی لایه‌ها را قفل کنید.
    با کمک از ابزار Pen (P) یک شکل موجی درست کنید و رنگ آن را به #8ead28 تغییر دهید. شکل را انتخاب کنید و با استفاده از ابزار Reflect (O) و انتخاب کردن Anchor point پایینی قسمت راست شکل از آن یک کپی در جهت افقی بگیرید. حالا هر دو شکل را انتخاب کنید و با استفاده از ابزار Unite از پنل Pathfinder آن‌ها را ادغام کنید و شکلی مانند تپه درست کنید.

    آموزش ایلوستریتور

    تپه‌ را در پشت تصویر اصلی و راست‌ترین قسمت قرار دهید، یک کپی کوچک‌تر از آن درست کنید و رنگ آن را به #79981f تغییر دهید، آن را در چپ‌ترین قسمت تصویر قرار دهید و لایه‌ی آن را زیر لایه‌ی تپه‌ی اول قرار دهید. توجه داشته باشید که قسمت‌های پایینی تپه‌ها باید کاملا در پشت جنگل و فضای سبز پنهان شوند.

    آموزش ایلوستریتور

    برای اضافه کردن جزئیات بیشتر، تپه‌ی سمت چپ را انتخاب کنید و با کلیک راست کردن روی آن، گزینه‌ی Isolate Selected Group را انتخاب کنید تا فقط همان لایه برای تغییرات انتخاب شود. (فایل ایزوله شده پررنگ‌تر از دیگر لایه‌ها می‌شود. حالا ابزار Pen (P) را اتنخاب کنید و یک خط عمودی به حالت زیگزاگ بکشید. قسمت Fill را برای این خط None قرار دهید و برای قسمت Stroke که خط‌های کناری شکل می‌شود عدد 9 px را انتخاب کنید و رنگ آن را به #66801b تغییر دهید. اگر گوشه‌های تیز ایجاد شدند آن‌ها را گرد کنید.
    شکل را انتخاب کنید و به قسمت Object> Expand بروید. در پنجره‌ی باز شده تیک گزینه‌ی Stroke را فعال و گزینه‌ی Fill را غیرفعال کنید و دکمه‌ی OK را بزنید. حالا خط شما به حالت یک شکل با Anchor Point های مختلف تغییر کرد.
    برای پاک کردن قسمت‌هایی از جاده که از تپه بیرون زدن‌اند،کافی است تپه و جاده را انتخاب کنید و با استفاده از Shape Builder (Shift-M) و نگه داشتن کلید Alt و کلیک کردن بر روی قسمت‌هایی که می‌خواهید حذف شوند، آن‌ها را پاک کنید.
    با دو بارکلیک کردن در خارج از شکل ایزوله شده، آن را از حالت ایزوله خارج کنید.

    آموزش ایلوستریتور

    حالا لایه‌ای که درختان در آن قرار دارند را از حالت قفل خارج کنید، یک درخت مثلثی و یک درخت گرد را انتخاب کنید با فشار دادن Ctrl-C از آن کپی بگیرید. لایه را قفل کنید. لایه‌ی تپه‌ها را انتخاب کنید و با فشار دادن Ctrl-V آن‌ها را وارد لایه‌ی تپه‌ها کنید.
    به تعداد دلخواه از آنها کپی بگیرید و اندازه آن‌ها را تغییر دهید. حالا درختان را در جاهای مختلف تپه قرار دهید.

    آموزش ایلوستریتور

    برای نشان دادن چند تپه‌ی دیگر که عقب‌تر از تپه‌های اولیه قرار دارند، از تپه‌هایی که قبلا ساختیم کپی می‌گیریم و رنگ آن‌ها را به #515c1d تغییر داده و آن‌ها را در پشت تپه‌های اولیه قرار می‌دهیم.(شما می‌توانید اندازه‌ی آن‌ها را نیز تغییر دهید.)
    اگر کار‌های بالا را درست انجام داده باشید باید شکلی نزدیک به شکل زیر درست کرده باشید:

    آموزش ایلوستریتور

    ادامه دارد

    چگونه یک منظره‌ی کوهستانی در Illustrator درست کنیم!-قسمت اول

    چگونه یک منظره‌ی کوهستانی در Illustrator درست کنیم!-قسمت دوم

    منبع:

    https://design.tutsplus.com

    20 اسفندتلگرامتوئیتر
  • پنج نکته برای طراحی‌های چاپی
    آموزشپنج نکته برای طراحی‌های چاپی

    در طراحی‌های چاپی مهمترین بخش، قسمت نهایی کار است، یعنی چاپ. با توجه به این‌که زمان زیادی برای آماده‌سازی فایل خود گذاشته‌اند، قطعا مایل نیستید که این طرح به دلایل مختلف از چاپخانه برگشت داده شود؛ بنابراین باید از آماده بودن فایل برای چاپ اطمینان حاصل کنید. در این مقاله به چگونگی بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

    تفاوت بین RGB و CMYK

     تفاوت بین RGB و CMYK

    نوع رنگ‌هایی که در نرم‌افزارها استفاده می‌شوند با رنگ‌هایی که در دستگاه‌های چاپ به کار می‌روند، متفاوت است. گرافیک‌های کامپیوتری از رنگ قرمز، سبز و آبی به عنوان رنگ‌های اصلی استفاده می‌کنند که به RGB معروف بوده اما پرینترها از چهار رنگ cyan، magenta، زرد و سیاه استفاده می‌کنند که به اصطلاح به آن CMYK می‌گویند.
    سیستم رنگ RGB دارای طیف وسیعتری از رنگ‌ها نسبت به دستگاه‌های چاپ می‌باشد. اگر فقط برای کار‌های دیجیتالی طراحی می‌کنید سیستم رنگی را RGB و اگر برای کار چاپی طراحی می‌کنید روی CMYK تنظیم کنید. گرچه وقتی در حالت CMYK طراحی می‌کنید، ممکن است رنگی که در صفحه نمایش می‌بینید با رنگ خروجی چاپی متفاوت باشد. یکی از کار‌هایی که می‌تواند این خطا را کاهش دهد استفاده از کد رنگ‌ها به جای انتخاب دستی آن‌ها می‌باشد.

    اهمیت وضوح تصویر

    پنج نکته برای طراحی‌های چاپی : وضوح تصویر

    وقتی برای فرمت‌های وب طراحی می‌کنید، وضوح تصویر در اولویت نیست، ولی وقتی برای یک کار چاپی طراحی انجام می‌دهید، اگر نمی‌خواهید که تصویر شما مات و بی‌کیفیت به نظر برسد وضوح تصویر را در اولویت کار خود قرار دهید.
    برای چاپ، مهم‌ترین نکته‌ای که باید رعایت کنید مقدار DPIیا dots per inch است. همان طور که از نامش پیداست، میزان تراکم نقطه‌هایی است که چاپگر در هر مربع یک اینچی چاپ می‌کند.
    بالاترین مقداری که می‌توان برای این تراکم در نظر گرفت 300 DPI است، DPI بالاتری وجود ندارد. پس قبل از شروع کار این نکته را در نظر داشته باشید.
    توجه داشته باشد که یک میزان تراکم دیگر به اسم PPI یا pixels per inch نیز وجود دارد که برای طراحی‌های فضای دیجیتال به کار می‌رود؛ پس اگر برای یک کار چاپی طراحی می‌کنید، DPI به کار شما می‌آید.

    اهمیت ابعاد کار

    پنج نکته برای طراحی‌های چاپی : ابعاد کار

    در کارهای چاپی ابعاد با توجه به نوع کار (پوستر، کارت ویزیت، بنر و ...) اهمیت بالایی دارد، شاید در هنگام طراحی کیفیت کار خوب به نظر برسد، اما باید توجه کنید که کار در هنگام چاپ چه کیفیتی پیدا می‌کند. یکی از نکات مهم، نوشته‌ها است. برای مثال بهتر است برای کارت‌های ویزیت از فونت‌های باریک استفاده کنید، ولی توجه داشته باشید اندازه‌ی آن هنگام چاپ خوانا باشد.
    نکته‌ی بعدی ابعاد تصاویری است که برای کارهای بزرگ استفاده می‌کنید، اگر از فایل‌های رستر استفاده می‌کنید باید بهترین وضوح تصویر را داشته باشد، ولی اگر از فایل‌های وکتور استفاده می‌کنید در هنگام چاپ با مشکل افت کیفیت روبرو نمی‌شوید.

    خطای برش

    پنج نکته برای طراحی‌های چاپی : خطای برش

    دستگاه‌های برش معمولا خیلی دقیق برش نمی‌زنند. طراحان برای اجتناب از این خطا یک فضای کوچک (معمولا 3 میلی‌متر) در اطراف طراحی در نظر می‌گیرند که در اصطلاح به آن Bleed می‌گویند.

    اهمیت اصلاح کار

    پنج نکته برای طراحی‌های چاپی : اصلاح کار کار

    یکی از مشکلات اصلی در کارهای چاپی بی‌توجهی هنگام طراحی است. وقتی برای کارهای دیجیتال طراحی می‌کنید می‌توانید اشتباهات را بارها درست کنید، ولی هنگامی که یک کار چاپ شد راهی برای درست کردن اشتباهات وجود ندارد. پس قبل از چاپ، چند بار دیگر تمام جزئیات را بررسی کنید که تا جای ممکن خطاها درست شود.

    منبع:

    www.creativebloq.com

    24 آبانتلگرامتوئیتر
  • هشت نکته‌ی کلیدی برای طراحان گرافیک
    آموزشهشت نکته‌ی کلیدی برای طراحان گرافیک

    برای اینکه یک طراح موفق باشید، چه نکاتی را باید بدانید؟ در این مقاله سعی خواهیم کرد، نکاتی کوتاه برای بهبود طراحی‌هایتان ارائه دهیم.

    1- اظهار نظر / خلاقیت

    هشت نکته‌ی کلیدی برای طراحان گرافیک

    طراحان گرافیک خوب از تصویرهای استفاده شده یا موارد دیگری که در اطرافشان وجود دارد، استفاده نمی‌کنند. آنها خلق می‌کنند! آنها طرح‌های اصلی را براساس ایده‌ی مشتری طراحی می‌کنند و سپس از این طرح‌ها به عنوان پایه‌ای برای آنچه در نهایت در وب یا چاپ نمایش داده می‌شود، استفاده می‌کنند.

    2- تایپوگرافی

    هشت نکته‌ی کلیدی برای طراحان گرافیک

    تایپوگرافی، ممکن است عنصر کوچکی به نظر برسد، اما یکی از مهارت‌هایی است که حتی درعصر دیجیتال نیز نابود نشده است. کاربران، نسبت به طراحی فونت همانند محتوای محصولات واکنش‌های مثبت و منفی نشان می‌دهند. تایپوگرافی زبان متن در طراحی گرافیک است، پس یک فرد حرفه‌ای موفق، باید به آن مسلط باشد.

    3- نرم‌افزارهای طراحی

    هشت نکته‌ی کلیدی برای طراحان گرافیک

    Photoshop، Illustorator و InDesign فقط چند نمونه از بی‌شمار برنامه‌های کاربردی‌ای هستند که برای طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال طراحان گرافیک باتوجه به نیاز خود، همیشه باید تعداد محدودی از این نرم‌افزارها را بشناسند و پیگیر نرم‌افزارهای کاربردی جدید باشند.

    4- نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای

    هشت نکته‌ی کلیدی برای طراحان گرافیک

    گاهی اوقات مشتریان چیزی فراتر از یک عکس می‌خواهند، به عنوان مثال آنها یک انیمیشن ساده یا اینفوگرافیک می‌خواهند. اگر بخواهید این پروژه‌های چند رسانه‌ای را توسعه دهید، بهتر است یک برنامه مانند Acrobat را یاد بگیرید.

    5- تئوری رنگ

    هشت نکته‌ی کلیدی برای طراحان گرافیک

    رنگ شناسی فقط برای نقاشان نیست. این کار بسیار دقیق و ظریف بوده و دانستن اینکه چگونه رنگ‌ها را استفاده یا ترکیب کنیم، یک مهارت ارزشمند است. مخاطب، ناخودآگاه رنگ‌ها را ارزیابی می‌کند و این‌که این رنگ‌ها چگونه و به چه منظور انتخاب شده‌اند، در روند معرفی محصول نقش مهمی دارد.

    6- طراحی وب/HTML و CSS پایه

    هشت نکته‌ی کلیدی برای طراحان گرافیک

    از آنجا که زبان‌های برنامه نویسی HTML و CSS تابع ساختار و سبک هستند، طراحان گرافیک باید اطلاعاتی در خصوص این زبان‌ها بدانند تا قادر به استفاده از مهارت‌های خود برای دستکاری در صفحه یا محل تصویر باشند. در هر صورت این مهارت، فرصت‌های کاری شما را گسترش می‌دهد.

    7- بهینه سازی طرح/تبدیل

    هشت نکته‌ی کلیدی برای طراحان گرافیک

    طراحان باید در خصوص چگونگی ساماندهی عناصر در یک صفحه، اطلاعات کافی داشته باشند تا این عناصر در صفحه، واضح بوده و راهنمایی برای بازدید کنندگان باشند.

    8- طراحی چاپ

    هشت نکته‌ی کلیدی برای طراحان گرافیک

    اگرچه ما وارد عصر دیجیتال شده‌ایم، اما چاپ هنوز زنده است و برای درک مخاطب، مهم است. طراحان گرافیک باید فضای رنگی، فرآیند چاپ، جداسازی رنگ، طرح شبکه و صفحات اصلی را بدانند. به یاد داشته باشید که حتی شرکت‌های وب-محور در نهایت نیازمند برخی عناصر چاپی هستند تا از آنها در رویدادها، تبلیغات چاپی و تجاری استفاده کنند.

    فراموش نکنید که لازم نیست به طور کلی همه‌ی نرم‌افزارها و مهارت‌ها را به صورت حرفه‌ای بلد باشید، بلکه بهتر است، دانشی سطحی از هرکدام برای پیشبرد بهتر کار به دست آورید. آموزش آنلاین به ویژه برای یادگیری HTML و CSS، فتوشاپ و طراحی وب گزینه مناسبی محسوب می‌شود. اگر شما این مهارت‌ها را ندارید، اما می‌خواهید شغلی را در طراحی گرافیک آغاز کنید، الان زمان یادگیری است.

    منابع:


    http://www.skilledup.com

    11 مهرتلگرامتوئیتر